wtorek, 2 lipca 2013

Pierwszy kolorowy poranek :)

Dziś odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu "Kolorowych poranków muzyczno-plastycznych" prowadzonych na Makowym Polu przeze mnie i Edytę Kozłowską z Kreatywki. 
Nie będę się rozpisywać, bo pora już późna, ale zdjęć kilka pokazuję na dowód, że było bardzo kolorowo, wesoło i kreatywnie :) I różnorodnie.








Piszemy w kaszy, sprawdzamy elastyczność ciastoliny :)



Lepienie, ozdabiane figurek piórkami, oczkami i drobnymi koralikami- najlepsza gimnastyka małych paluszków :)


A to wszystko to dopiero początek! Przed nami dwa tygodnie zajęć i dobra wiadomość dla tych, którzy wcześniej nie wiedzieli, nie słyszeli i nie zdążyli się zapisać: można do nas dołączyć. Tutaj można znaleźć wszystkie potrzebne informacje kontaktowe, zapraszamy!

Po południu, dokładnie o 12.30 spotkałam się ze starszymi dziećmi (w wieku 6+) na warsztacie plastycznym. Dziś malowaliśmy różnego rodzaju farbami, prace, które powstały nie są jednak efektem finalnym- posłużą nam jeszcze na jednych zajęciach. Do czego? Na pewno pokażę po warsztacie :). 


Zajęcia dla starszych dzieci odbywać się będą przez najbliższe dwa tygodnie (do 12 lipca) w poniedziałki, środy i piątki o godzinie  12.30. W planach mam między innymi malowanie na torbach materiałowych, malowanie na szkle i ceramice, zajęcia z kolażu i scrapbookingu i pewnie jeszcze coś super ekstra, na co wpadniemy razem z Uczestnikami :) Jeśli ktoś chętny, zapraszam do kontaktu mailowego: makowepole@gmail.com

U nas pogodowe załamanie skutkuje właśnie załamaniem zdrowotnym Jasia :( Zdążyłam się troszkę odzwyczaić od odgłosów nebulizatora, które znów wypełniają nasz dom...
Ostatnio do komputera mi bardzo nie po drodze, za co przepraszam wszystkich, którzy czekają na "coś" ode mnie. Porządkuję swoje różne sprawy, układam je, spisuję, sukcesywnie załatwiam i odhaczam na liście, dążę z całych sił do stanu bez zaległości, mam nadzieję, że to możliwe. Toteż jak komuś z czymś zalegam, to proszę o wyrozumiałość i jeszcze troszkę cierpliwości, ewentualnie o przypomnienie się. Ściskam tych, którzy tu zaglądają po to, by zobaczyć co u nas nowego. A wszystkim przesyłam życzenia słońca i zdrowia, trzymajcie się ciepło! :)

5 komentarzy:

  1. fajne te Twoje zajęcia MAKÓWKO:)mądre i zabawne...dzieciaki pewnie zachwycone...:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz pojęcia jak ja bym chciała z chłopakami uczestniczyć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja bym chciała, żebys mniała tych dzieciaków coraz to wiecej i żeby wszystko wspaniale sie rozwijalo! cudowne pomysly!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, dzieciaki są takie fotogeniczne, spontaniczne i pełne energii, az miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielce kreatywny mały świat. I piękne zdjęcia, aż się, zupełnie niezależnie, uśmiechałam cały czas:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)