niedziela, 17 marca 2013

Makowe Pole w Wyszkowie- relacja z otwarcia :)

Ku mojej ogromnej radości, mimo licznych przeciwności, po wielu bardzo pracowitych dniach i nieprzespanych nocach- jest! :) Makowe Pole w Wyszkowie już otwarte.
Wszystkim, którzy odwiedzili pracownię wczoraj bardzo serdecznie dziękuję, mam nadzieję, że będziecie mile o tym miejscu myśleć i często je odwiedzać. Dla Was i dla tych, którzy przybyć wczoraj nie mogli mała foto-relacja :)

Zaczęliśmy od naklejenia szyldu na witrynę. 



Bardzo chciałabym, by wszyscy, którzy Makowe Pole odwiedzą doświadczyli radości wspólnego tworzenia.
Tu już wnętrze i część sklepowa. Baaaaaardzo kolorowa i optymistyczna :)




Pierwsi mili Goście.


Tutaj chwilę przed spektaklem teatrzyku kukiełkowego i podczas niego.



Biała scena to dzieło wspólne mojego Męża i mojego Taty- prezent gwiazdkowy dla naszych dzieci. Dotychczas pełniła funkcje przenośnej sceny domowej, wczoraj zamieszkała w pracowni i będzie używana między innymi podczas warsztatów teatralnych dla dzieci.
Kukiełki i spektakl "Kopciuszek" przygotowała Karolina Sieńkowska, wielka amatorka teatru, absolwentka Szkoły Dramy Stosowanej pierwszego stopnia w Stowarzyszeniu Praktyków Dramy STOP-KLATKA, a prywatnie moja młodsza siostra i ukochana ciocia Danusi i Jasia :)
Po  przedstawieniu odbyła się próba tablicy ;) 


A później mini-warsztat.


Jeszcze parę zbliżeń na sklepową ekspozycję.



Danusia i Maja z brokatowymi klejami w dłoniach :).
Danusia losuje spośród naszych Gości osobę, do której powędruje nagroda. (Już powędrowała ;))


I teraz będzie jak na rozdaniu Oskarów ;) DZIĘKUJĘ!!! Tobie, Mężu :*,  Tobie Tato, Wam, Mamo Bożenko i Teresko! Dziękuję za pomoc Tato Mirku, Danielu i Tomku :) Karolinko, dzięki! Izuniu, jak dobrze, że Cię tu mam! Dziękuję! Justyś, bez Ciebie bym zginęła, wiesz! 

Wszystkim Wam, którzy mnie wsparliście dobrym słowem, w mailu, w esemesie, w rozmowie, tu w komentarzu i innymi kanałami- dziękuję serdecznie, to było dla mnie ważne i czerpię z Waszych dobrych słów otuchę! 
I dziękuję raz jeszcze wszystkim, którzy mnie wczoraj odwiedzili- tym, co mieli rzut beretem i tym, co musieli kilometry pokonać :) 


No, a teraz zapraszam do Makowego Pola. Już od wtorku, od godziny 14.00 będzie można zajrzeć, kupić coś ładnego w sklepiku, złożyć indywidualne zamówienie, porozmawiać o warsztatach, zapisać się na któreś.

Zmykam, spróbuję trochę odespać ostatnie noce :) 
A jutro czeka mnie re-organizacja mojego mieszkania- trzeba jakoś wypełnić kąty, puste po wyniesieniu rzeczy do pracowni (ciekawe, kiedy przyzwyczaję się do tego, że nie mogę usiąść do pracy o 24.00 ;))
Pozdrawiam!

53 komentarze:

  1. Super! :) Gratuluję i życzę powodzenia ! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, gratulacje :) Życzę powodzenia - pracownia wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudownie! Gratuluję i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu ja tak daleko do Ciebie mam?!?! jak tam pięknie u Ciebie!!!
    rety rety, muszę Cię jakoś Kochana odwiedzić, no muszę!

    gratuluję otwarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja cie
    ogladałam z otwartą buzią
    super
    pięknie
    kolorowo
    tak bardzo twórczo i radośnie
    trzymam kciuki !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale urządzona pracownia, witryna cudowna :D
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić i pozachwycać się na żywo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pracownia! Gratuluję determinacji i realizacji marzenia. Ja mam daleko do Ciebie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:) Wspaniale!!!Życzę samych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuuuu pięknie, po prostu pięknie!!! Podziwiam i jednocześnie zazdroszczę ze jak tak nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  10. a kurki na patyczkach kto szył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja :) i bardzo się cieszę, że zamieszkały w Makowym Polu :)) śliczne miejsce, doskonałe dla moich zabawek, dziękuje i powodzenia!!!

      Usuń
    2. kurki są boskie i takie Wielkanocne ;)

      Usuń
  11. gratulacje Makówko! piękne miejsce:) żeby się rozwijało z dnia na dzień, powodzenia!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Jak tam pięknie u Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudnie!!! Gratuluję i mocno trzymam kciuki za powodzenie i sukces!! Oby więcej takich pięknych miejsc u nas powstawało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany, Agnieszko OGROMNE GRATULACJE!!!! Absolutnie przepięknie tam u Ciebie i gdybym tylko miała bliżej to niewątpliwie byłabym bardzo częstym gościem! CUDNIE!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pięknie,ale cudownie! jaki uśmiech Aga :] gratuluję i już żałuję,że mam tak daleko :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i sukcesow jako biznaswoman zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję jeszcze raz :) Piękne, cepłe i pełne radości miejsce :)) Cieszę się ogromnie, że mamy je na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Świetna fotorelacja! i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę sukcesów :) wspaniały pomysł na pracę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie miejsce stworzyliście! Gratuluję i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie jest w Makowym Polu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jk pięknie i kolorowo! powodzenia życzę i całej masy klientów!

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie u Ciebie Agnieszko!!!
    gratuluje i kibicuję :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Makówko, wielkie gratulacje! Jacy Wy szczęśliwi jesteście! Niech nowe miejsce dodaje Wam mnóstwa radości i satysfakcji :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ pięknie u Ciebie. Raz jeszcze gratuluję pomysłu, odwagi i pracy :) oby jak najwięcej takich miejsc powstawało w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super! gratulacje! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie!
    Gratuluję i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Agnieszko ale tam masz cudnie! stworzyłaś piękne i wyjątkowe miejsce na mapie twojego miasta. życzę ci samych sukcesów z całego serca!! nie poddawaj się - pamiętaj - nawet jeśli nadejdą chwile zwątpienia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Makówko! Fantstycznie! :) Niech miejsce będzie teraz ciągle pełne radosnych rozmów, kreatywnych ludzi i twórczego zapału! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak pięknie i pomysłowo! Serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stworzyłaś cudowne miejsce! Chciałabym takie mieć u siebie w bloku:) Życzę Ci dalszego rozwijania Twojej pasji. Na pewno uda Ci się wszystko, co zaplanowałaś! Jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe miejsce pełne radości i pozytywnych wibracji stworzyłaś! :) Gratuluję serdecznie i trzymam mocno kciuki żeby się kolorowo i cudownie kręciło!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratki wielkie!!!! powodzenia życze i mam nadzieje kiedyś Cie odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! Pięknie się to wszystko prezentuje! To kiedy można wpaść w odwiedziny?? Ech, jak tylko zbliżymy się w okolice Wyszkowa, nie odpuszczę sobie, oj nie!

    OdpowiedzUsuń
  35. gratulacje!!! i powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. na prawdę żałuję ze nie jestem z Wyszkowa :) super pomysł, swietna inicjatywa , gratuluje i powodzenia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;( Ale gdy będę miała okazję to na 10000% pojawię się tam z uśmiechem na twarzy i słowami "Twoje czytelniczki Cię odwiedzają" ;)

      Usuń
  37. Agnieszko, miałam otwartego Twojego bloga cały czas od momentu pojawienia się posta i teraz mam chwilkę coś napisać:)
    Pięknie tam u Ciebie, po samych zdjęciach czuć, że już stworzyłaś w Pracowni wspaniały klimat, ciepły domowy:) a z czasem będzie jeszcze piękniej:)
    I znów można powiedzieć szkoda, że mieszkamy tak daleko od siebie.
    Ale:) Kochana, raz jeszcze Ci gratuluję i mam nadzieję zobaczyć (w zasadzie niedługo:) Twoje miejsce nie tylko na zdjęciach:)

    A Twój uśmiech na pierwszym zdjęciu mówi wszystko:) I jest piękny!:)
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale wygląda Twoje niezwykłe miejsce! Życzę powodzenia! Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Aguś, ogromne, serdeczne gratulacje i wyrazy szczerego uznania!!! Jaka szkoda, że ten Wyszków tak daleko, ale może kiedyś...
    Pracownia prześliczna, taka przytulna, jasna, radosna - jestem pewna, że spędzisz tam wiele twórczych, pięknych chwil :-))

    OdpowiedzUsuń
  40. Makówko, cudnie! Życzę CI jak najwięcej sukcesów i oby to miejsce trwało zawsze :) Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Makówko, jesteś genialna! Pięknie tam u Ciebie. Dziękuję za możliwość współpracy :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję!!!! Świetnie to wszystko wygląda :) Bardzo mnie cieszą takie miejsca i trzymam kciuki za dalszy rozwój!

    OdpowiedzUsuń
  43. ogromne gratulacje !!! piękny sklepik i widać ,że wszyscy czuli się w nim świetnie :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. I tak trzymać !!
    Gratulacje ogromne i powodzenia !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne miejsce stworzyłaś! Super klimat (a w dodatku ślicznie wyglądasz!:)) Gorąco życzę powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)