piątek, 11 stycznia 2013

Mamajudo w gościach na Makowym Polu- część 2

Zapraszam na kolejną porcję inspiracji od mojego Gościa.  

Na początek kartki, bo bardzo lubię kartki Mamajudo:




Tu bardzo ciekawa ramka w fioletach z kolekcji "On the wall":




I piękna okładka notesu-tomiku poezji. Chciałabym zajrzeć do środka :)


Zdradzę Wam, że Magda, gdy zaprosiłam ją do pracy z papierami z Makowego Pola, przyznała, że będzie to dla niej duże wyzwanie, bo różnią się one od tych, z którymi zazwyczaj pracuje. Moim zdaniem poradziła sobie świetnie, doskonale łącząc i przerabiając na swoją modłę papiery z wszystkich makowych kolekcji! Dla mnie to również bardzo ciekawe doświadczenie zobaczyć te papiery w nieco innej odsłonie niż widzę je zazwyczaj.

Magda na nasze spotkanie przygotowała coś specjalnego- prosty i niezwykle przydatny kurs na coś ładnego:) Pokażę go jutro, a teraz zostawiam Was z pracami Magdy. 
I przypominam o promocji na papiery w makowym sklepie. Więcej informacji znajdziecie w poprzednim poście.
Tymczasem życzę dobrej nocy!

4 komentarze:

  1. Oj, tak, tak :-) Było to dla mnie ogromne wyzwanie, ale była też wielka radość! Dziękuję Ci, Agnieszko, za danie mi powodu do wykraczania poza moje wlasne, nieco już utarte, ramy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)