piątek, 11 stycznia 2013

Gość na Makowym Polu: Mamajudo

Witajcie!
Nadrabiam zaległości towarzyskie i zapraszam w gości :)
Dziś proponuję Wam przemiłe spotkanie z utalentowaną scraperką- Magdą Bohdanowicz-Łuczak znaną jako Mamajudo. 


Magda o sobie i swojej twórczości:

Jestem wszystkim po trochu. Kobietą domową, kierowcą, żoną, matką, poetką, fotografikiem, chórzystką, molem książkowym, gadżeciarą, Ewą i Marią Magdaleną. A czasem ptakiem niebieskim.

Tworzę ponieważ wreszcie (na starość :)) moje ręce mnie słuchają i robią to, co siedziało w mojej głowie od dzieciństwa, ale nie chciało się dokonać. Tworzę, bo tworzenie daje mi poczucie spełnienia. Bo mogę wyrazić siebie. Bo dzięki temu mam małą odskocznię od szarości niejednego dnia.

W swojej pracy twórczej najchętniej sięgam po papier do scrapbookingu. I przeszycia. I może jeszcze kwiatki.  

Chciałabym nauczyć się niemieckiego, pływania, tańca, gry na flecie poprzecznym, wychodzenia z poślizgu, opanowywania emocji, utrzymywania porządku i miłości do gotowania. I pewnie kilku innych rzeczy też :)


Prace Magdy reprezentują styl w moim odczuciu zupełnie inny od tego, w którym sama tworzę. Jej prace są bardzo kobiece, eleganckie, i co mnie najbardziej zadziwia zegarmistrzowsko wręcz precyzyjne! Dokładność nie odejmuje im jednak nic z delikatności i lekkości. Magda z bardzo ciekawym efektem używa maszyny do szycia, wykrojników i stempli, także tych do kolorowania, z którymi ja, szczerze przyznaję, kompletnie nie wiedziałabym, co zrobić. 






Twórczość Magdy obejrzycie na jej blogu:  mamajudo.com.pl

Byłam bardzo ciekawa w co w rękach Magdy przemienią się papiery z Makowego Pola, dziś z przyjemnością dzielę się z Wami owocami jej pracy:) 







To oczywiście nie wszystko, po więcej zapraszam za kilka godzin :) 

A tymczasem z okazji wizyty Magdy w sklepiku Makowe Pole czeka na Was promocja: ponad 10 wzorów papierów z różnych kolekcji możecie nabyć w obniżonej cenie 2 zł. Promocja trwa do przyszłego piątku. 
Ponadto! :) Na sklepowych półeczkach  znajdziecie także nowiutkie, rewelacyjne wzory wstążek od Eight! I kilka uzupełnień w zapasach. Zajrzyjcie koniecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)