środa, 19 grudnia 2012

Moje trzy grosze na nowym portalu :)

Wpadam tu dziś na moment, żeby powiedzieć Wam o nowym projekcie internetowym, skierowanym do rodziców, w którego tworzeniu mam swój niewielki udział. Na portalu "Dziecio-mamia" w dziale Hobby możecie znaleźć cykl artykułów poświęconych scrapbookingowi mojego autorstwa. 


Napisałam już o tym, po co w ogóle to wszystko, jaką rolę w moim życiu pełni twórcze dokumentowanie codzienności, a w drugim artykule zaproponowałam skład scrapbookingowego niezbędnika- oczywiście według moich własnych preferencji. 


Zapraszam do lektury szczególnie te osoby, które nigdy jeszcze scrapbookingu nie próbowały- będę wspominać swoje scrapbookingowe początki, dzielić się wiedzą i doświadczeniami oraz pomysłami na to, jak tworzyć z radością i efektem, nie rujnując przy tym domowego budżetu. Mam nadzieję, że moje podpowiedzi okażą się pomocne i inspirujące. 


Zajrzyjcie też do innych zakładek- jest co poczytać! :)



Pierniczki upieczone i tylko jedna blacha poszła do kosza z powodu przepieczenia. No, dosłownie dwie minutki za długo je przytrzymałam w piekarniku :(. A Wy jak? Z sukcesami? :)

Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)