piątek, 31 sierpnia 2012

"To lubię!" pocięte

W środę i czwartek prowadziłam warsztaty scrapbookingowe z kobietkami, z którymi wcześniej filcowałyśmy, szyłyśmy notesy z Wolfann i robiłyśmy biżuterię.  Pracowałyśmy z papierami z Makowego Pola, w tym z tymi z kolecji "To lubię!":)
Przez dwa dni stworzyłyśmy kartki, scrapy, przepiśniki i małe meander booki. Było baaaardzo pracowicie!

Poniżej kilka migawek- jeśli miałam jeszcze jakieś wątpliwości, to po tych warsztatach stwierdzam, że scrapbooking to bezwględnie najbardziej bałaganotwórcza dziedzina rękodzieła;)



Oprócz zwykłych kartek zrobiłyśmy kopertówki z kurpiowskich papierów. Spełnią rolę zaproszeń na lokalną imprezę, o której również wkrótce napiszę.



 I drugi dzień warsztatów:


Żeby dziewczyny mogły zająć się pracą bardziej twórczą, ja cięłam kartki do środka ich przepiśników.



Tu już końcówka zajęć i dekorowanie meander booków- małych książeczek z jednego arkusza papieru, ciętego i składanego w specjalny sposób. Nie zdążyłam już pstryknąć zdjęć gotowych dzieł, ale wyszły naprawdę uroczo.


To tyle dziś ode mnie, uciekam do kuchni- skrzynka pomidorów czeka na przetworzenie ;)

Dziękuję Wam za każde dobre słowo pod adresem nowej kolekcji. To uskrzydlające. Bardzo.

Przypominam też o trwającej do niedzieli promocji na papiery z poprzednich kolekcji.
Pozdrawiam ciepło!

3 komentarze:

  1. wow te kopertówki folkowe wyglądają świetnie! aż mi paluchy u stóp chodzą :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne warsztaty, widać, że nie marnowałyście czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papiery pocięte- wyglądają zachęcająca. Świetne warsztaty- i te kopertówki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)