środa, 6 czerwca 2012

Migawki "życiowe"

Dużo prac czeka na pokazanie, ale dziś, dla odmiany, będzie zdjęciowo i życiowo. Co Wy na to? :)
Dzień Dziecka wydłużył nam się trochę w tym roku,w związku z czym od piątku spędzamy czas bardzo intensywnie, kolorowo i twórczo.

W piątek- w domu, z gośćmi i nowymi zabawkami.





W niedzielę na miejskim festynie- mimo urywającego głowy wiatru Jankowi i Danusi udało się załapać na kilka obowiązkowych festynowych atrakcji, a mnie poprowadzić warsztaty dla dzieciaków. Wszystkich, którzy odwiedzili mój namiot, i teraz zajrzeli na Makowe Pole baaaardzo serdecznie pozdrawiam! :) 




Wczorajszy dzień natomiast spędzaliśmy w Stolicy- zażywaliśmy kultury w kolorowym, muzycznym wydaniu, podróżowaliśmy tramwajem (nie wiem czy to nie było nawet dla Danusi  bardziej emocjonujące :)), odwiedziliśmy "miejsce, w którym jest dużo kwiatów" ;), spacerowaliśmy.







To były fajne, kolorowe i radosne dni. Mnie teraz co prawda rozłożyło choróbsko, ale nic to! Pracuję intensywnie nad kolejnymi zamówieniami i pewnym projektem, o którym więcej już wkrótce:)
Trzymajcie się ciepło i mocno czegoś stabilnego- u Was też takie wietrzysko?

12 komentarzy:

  1. jak zawsze wspaniała foto relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musieliście mieć przyjemny dzień dziecka.:)
    ja niestety także się zaziębiłam... taka pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bycie mamą daje niezłe alibi do świętowania dnia dziecka (moje wewnętrzne dziecko czuje się spełnione) :) Zdrówka dla Ciebie!

      Usuń
  3. Aguś u nas też wietrznie było i na dodatek lało także pocieszające jest to, że prawie wszędzie była taka pogoda ale fajnie ze udało Wam się przeciągnąć trochę tych przyjemności :) najbardziej podoba mi się zdjęcie na kanapie Janek z raczkami założonymi jak tatuś siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to pocieszające, że wszędzie wtedy wiało :) Też uwielbiam to zdjęcie i to zachowanie Jasia :)

      Usuń
  4. Agnieszko, bardzo bardzo lubię Wasze zdjęcia, zresztą chyba pisałam to już nie raz!:)
    Danusia ma prześliczny płaszczyk.:) i te drewniane klocki z pierwszego zdjęcia - są rewelacyjne w swojej prostocie.:) Takie powinny być zabawki dla dzieci.:)

    Chociaż już pod Dniu Dziecka, ale życzę Twoim wspaniałym Pociechom duuużo radości i uśmiechu.:)
    Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne migawki życiowe :) Mam nadzieję, że choróbsko już sobie odpuściło i masz się lepiej :) A sweterek mam taki sam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)