środa, 2 grudnia 2009

Słowo honoru...

że się świeci i błyszczy! Wszystko zgodnie z wytycznymi gościnnego przepisu Kasi_g na Art-Piaskownicy.
W porównaniu z dziewczynami ja mam jeszcze baaaardzo daleko do świąt :)
A w skrapie, poza przepisowymi składnikami i zdjęciem naszej Gwiazdy, udział wzięły: ulubiony produkt polski, czyli papierki z ILS oraz latarniowe ćwieki i chuligański papier ze scrap.comowego dyskontu.
W piątek będę się wystawiać ze swoją twórczością na Świątecznej giełdzie artystycznej, w związku z czym od kilku dni głównie tnę, kleję, binduję i drukuję... I z każdą chwilą coraz bardziej podziwiam te z Was, które na co dzień tworzą w ilościach prawie hurtowych. Ja wysiadam około trzeciej powtórki... Ale za to będę miała materiał na dobry miesiąc blogowania;)
Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy!

7 komentarzy:

  1. Cudniasty i co za kolory !!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny scrap. ot, glamour! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mówiłam modelka jest cudowna :)
    świeci i błyszczy swym uśmiechem na tym scrapie :)

    powodzenia w świątecznym jarmarku,ja już straciłam chęci do tej manufaktury-a jestem dalleeekooo w lesie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja praca powinna dostać specjalną nagrodę jako jedyna nie-świąteczna :-)) A błyszczeć się błyszczy na pewno, już choćby samym uśmiechem uroczej Modelki :-)

    Powodzenia na jarmarku!

    OdpowiedzUsuń
  5. wierzę :)))

    i niech się wszystko sprzeda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska praca z cudownym dziecięciem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie zinterpretowałaś ten przepis !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)