piątek, 4 listopada 2011

Zgadnij i wygraj! ;)

Kochani, właśnie mam przed sobą piękne, nowiutkie, pachnące farbą papiery z Makowego Pola!
I jest mi z tego powodu tak radośnie, że postanowiłam się z Wami tą radością podzielić:)
Żeby jednak nie zdradzić przed czasem zbyt wiele proponuję zabawę. Podaję zasady gry:

1.W komentarzu pod tym postem odpowiedz na pytanie "Która z trzech pokazanych poniżej palet kolorystycznych odpowiada kolorom najnowszej kolekcji papierów z Makowego Pola?" (należy wybrać jedną paletę)


2.Umieść informację o zabawie na swoim blogu ( w poście lub w pasku bocznym, możesz wykorzystać obrazek z kolorami).
Spośród osób, które udzielą właściwej odpowiedzi, wylosuję w poniedziałek jedną i do niej trafi nowa kolekcja papierów.
Zapraszam serdecznie, a sama uciekam ciąć i kleić;)

Życzę Wam kolorowego, pogodnego weekendu!

PS Zajrzyjcie również na fejsbukowe Makowe Pole, tam także można pozgadywać :)

46 komentarzy:

  1. Podoba mi się paleta nr 3 i na nią postawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciała żeby to była paleta nr 3 :) Choć pewnie to będzie 2. Ale stawiam na 3.
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Stawiam na paletę #2, bo pierwszy z kolorów jest przepiękną makową czerwienią...

    OdpowiedzUsuń
  4. obstawiam 3 bo najbardziej mi sie podoba no i modne zestawienie kolorów :) ...(nie wiem czy nie zdubluje komentarza bo blogger ześwirował)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 ja się już nie mogę doczekac nowych papierów:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!!
    Wybór trudny, ale postawię na 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z tych palet jest rewelacyjna i marzą mi się papiery we wszystkich tych barwach, jednak muszę wybrać tę jedną. Stawiam na paletę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że chodzi o trójkę i pozdrawiam serdecznie, ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nr 3? Choć obojętnie która to by była, na pewno papiery są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. kocahna ja to bym chcętnie widziała wszystkie trzy!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie masz pojęcia, jak się cieszę, że będę mogła kupić nowe papierki :*
    No dobra, stawiam na 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmmm....mi przeogromnie podoba się paleta nr 3:) I właśnie ją obstawiam:) info już na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudny wybór..:)
    Ale stawiam na paletę numer 3.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne, ale ja stawiam na 1!

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm.mnie kręci 1,ale jak znam twoje zamiłowanie do kolorów to będzie 2:]

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosuję na paletę nr 2


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się 3, ale obstawiam paletę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja stawiam na paletę numer 2 :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się zdecydować pomiędzy kolorami z palety nr 2 i 3.....ale jednak stawiam na 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trójeczka jest boska! Stawiam na trójkę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trójeczka jest boska, więc stawiam na trójkę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stawiam na paletę numer 3 i trzymam mocno kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oddaję głos na 1. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym, żeby to była paleta nr 3.
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mnie przemówiła trójka...

    OdpowiedzUsuń
  25. czerwony jest obowiązkowy! a więc 2

    zapraszam też do mnie na cukierasa www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja obstawiam dwojeczke:)
    Bardzo fajna paleta barw,papiery bylyby piekne!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. O ile mnie wzrok nie myli - jest to paleta nr 3! Tak to widzę przynajmniej:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. No to stwiam na paletę nr , nr, nr... 2

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)