wtorek, 2 lutego 2016

Magnolie i rzadkie ptaki na wszystkie piękne okazje :)

Na przełomie zimy i wiosny w minionym roku na Makowym Polu wykluł(a) się "Rara avis"- kolekcja papierów do scrapbookingu pełna wiosny, kwiatów i trzepotu ptasich skrzydeł :) Takie rajskie obrazy tworzy dla mnie i dla Was już od prawie pięciu lat Karolina Dębicka, do której świata możecie zaglądać przez okienko jej bloga

Pisklę "Rara avis" wyleciało z gniazda, fruwało ze mną na różnych warsztatach, przysiadało czasem na powstających na zamówienia pracach, ale przez cały rok, z jednym wyjątkiem, nie pojawiało się tu na blogu. Pomyślałam, że ten lutowy czas to dobry moment, żeby to zmienić. 


Z ogromną przyjemnością umieszczałam magnolie i zawilce w towarzystwie kwiatów wiśni i  niezapominajek w kartkach z okazji ślubu i urodzin, w rocznicowych albumach, w ramach wręczanych jako prezenty na koniec roku szkolnego i jako podziękowania. 


"Rara avis" doskonale komponuje się z pozostałymi makowymi kolekcjami. Ja lubię ją szczególnie w zestawieniu z pastelowymi tłami z kolekcji "Silva rerum" i "Palimpsest". 


Jeśli prowadzisz sklep z artykułami papierniczymi i plastycznymi, internetowy lub stacjonarny i chcesz mieć papiery marki Makowe Pole  w swojej ofercie zapraszam Cię serdecznie do kontaktu. Tutaj znajdziesz podstawowe informacje i zobaczysz jakie papiery mam w sprzedaży hurtowej. 


Niektóre papiery na sztuki można tymczasem nabyć w sklepach Na Strychu i Scrapki

W zeszłym roku dostałam na urodziny magnoliowe drzewko do ogrodu. Czekam na wiosnę z nieśmiałą nadzieją na własne magnoliowe pąki :)

Pozdrawiam ciepło!

5 komentarzy:

  1. jak ja uwielbiam Twoje papiery i Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Papiery i prace! Cudne, cudne, cudne! Jak ja juz chce prawdziwej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Papiery wspaniałe, a prace takie lekkie, wiosenne i radosne.Ja też już bardzo tęsknię za wiosną, światłem, ciepłem.
    Trzymam kciuki za magnolię :) My się będziemy realizować ogrodniczo-warzywnie w tym roku :) Jagoda już planuje co trzeba zasiać u babci na działce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! i bardzo wiosenne papiery!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełne fantazji, pełne pozytywnych kolorów, pełne wszystkiego! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)