środa, 13 sierpnia 2014

Ślubnie i rocznicowo

Dziękuję Wam za tak serdeczne i ciepłe przyjęcie poprzedniego postu :) 
Jeśli ktoś z Was nabrał przekonania, że moje życie upływa teraz jedynie na beztroskim pląsaniu po łąkach i polach lub też na błogim rodzinnym kocykowaniu, to zapewniam, że w rzeczywistości wszystko wygląda trochę inaczej. Jest pracowicie i intensywnie. W najbliższych dniach dostarczę na to kilka dowodów. 

Na początek przedstawiam dwie kartki na piękne letnie okazje. Duże (w formacie zeszytowym), wiązane, ze zdjęciem.

Pierwsza z okazji ślubu, chabrowa:





Druga kartka powstała z okazji czterdziestej rocznicy ślubu: 




W obu wykorzystałam papiery do scrapbookingu marki Makowe Pole. Kolekcje "Batik" i drewniane "To lubię!" jako baza i kwiatowe motywy z "Forget me not" i "Tu i teraz" zawsze dobrze się komponują i chyba nigdy mi się nie znudzą :) 

Obiecuję pojawić się z nowym postem jak najszybciej. Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam Was ciepło!

4 komentarze:

  1. Mnie też się te papiery zawsze dobrze komponują i nigdy nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że nie tylko ja tak mam :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Jedna piękniejsza od drugiej. Podziwiam cię za cierpliwość do wycinania kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosi, ja z natury jestem właśnie straszny niecierpliwiec, wycinanie kwiatków to dla mnie swego rodzaju terapia. Ale powiem Ci, że już tyle ich nawycinałam, że idzie mi całkiem szybko. Dłużej zajmuje mi wyjęcie maszynki do wycinania i zamontowanie wykrojników ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)