czwartek, 21 listopada 2013

Nowe drzwi... Warsztaty z sutaszu :)

Koniec listopada to chyba dobry moment na weryfikację swoich planów i postanowień z początku roku: jest jeszcze ponad miesiąc na to, by zająć się swoimi marzeniami, otworzyć jakieś nowe drzwi lub chociaż okienko w swoim życiu, zrobić pierwszy krok w wyznaczonym celu.  Na mojej liście celów roku 2013 jest jeszcze kilka nieodhaczonych punkcików, zamierzam się nimi zająć :)

Jakieś dwa lata temu zamarzyło mi się nauczyć szyć sutaszową biżuterię. Myślałam, że jak z wszystkim dotychczas, tak i z tą techniką poradzę sobie korzystając z tutoriali, które znajdę w sieci, ewentualnie dopytując światłe w temacie osoby. W poprzednie wakacje z pomocą Leny skompletowałam sobie zestaw startowy i zaczęłam naukę.  I okazało się, że trafiła kosa na kamień... W ogóle, w ogóle mi to szycie nie szło! Mam nawet zdjęcie swojego pierwszego krzywulca, ale oszczędzę Wam tego widoku ;) Lena, której je podesłałam, a która jest cudną, ciepłą i potrafiącą we wszystkim znaleźć dobre strony osobą, napisała mi tylko: "kolorki super" ;) 
Doszłam ostatecznie do wniosku, że sama nie podołam i że koniecznie muszę i chcę udać się na warsztat do specjalistki :) Przymierzałam się do tego kilka razy, ale zawsze coś stawało mi na drodze. A potem, niespodziewanie, otworzyłam pracownię w Wyszkowie i poznałam Anetę, która się sutaszem zajmuje (i tworzy też mnóstwo innych pięknych rzeczy, które możecie obejrzeć na jej blogu). 

Upłynęło znów trochę czasu, ale - na fali tejże właśnie listopadowej weryfikacji noworocznych postanowień- udało nam się z Anetą ustalić szczegóły i mogę Was dziś zaprosić na warsztat z sutaszu, który odbędzie się 14.grudnia na Makowym Polu :)



Na warsztacie będziemy pracować od absolutnych podstaw. Wykonamy prostą, pojedynczą formę z dużym kamieniem i małymi koralikami, która jest bazą dla większych, rozbudowanych i bardziej skomplikowanych form. Zapewniam wszystkie materiały i narzędzia potrzebne do pracy. 
Udział w warsztacie może być niebanalnym prezentem mikołajkowym lub świątecznym, dla siebie samej, dla bliskiej nam osoby :) W cenie zajęć kawa, herbata i ciacho. 

Zapraszam do kontaktu i zapisów: makowepole@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)