sobota, 3 sierpnia 2013

Sierpniowe warsztaty plastyczne dla dzieci

Wróciłam z wakacji z masą pomysłów i inspiracji i żeby nic nie uleciało i jak najszybciej znalazło swój twórczy wyraz ruszam z kolejnym cyklem warsztatów artystycznych dla dzieci :) 


Zapraszam już w poniedziałek 5.sierpnia o 14.00. Dla dzieci starszych (od 6 lat) przygotowałam program, w którym znajdą się między innymi takie techniki jak kolaż, scrapbooking, filcowanie na sucho, malowanie na szkle i ceramice. Będziemy też malować i rysować przy pomocy różnorodnych, specjalnych mediów i akcesoriów, niedostępnych dzieciom na co dzień.

Dla młodszych dzieci zaplanowałam spotkania w czwartki. Będziemy na nich malować na dużych i małych powierzchniach, lepić z różnych mas plastycznych, poznawać kolory, łączyć je ze sobą, bawić się tym, co stworzymy.
Cena zajęć to 15 zł (za godzinę). Można przyjść na pojedyncze zajęcia, wcześniej jednak proszę o zgłoszenie chęci udziału, żebym wiedziała ile materiałów mam przygotować.
Więcej informacji można uzyskać ode mnie pisząc na maila lub telefonicznie. Albo osobiście jak się mnie akurat spotka :)

A tu, na zachętę, zdjęcia z zajęć lipcowych, podczas których zdobiliśmy torby z tkaniny. Wyszły kolorowo, pomysłowo i każda była wyjątkowa, jedyna! Na zdjęciu grupowym brakuje jeszcze dwóch uczestniczek, musicie mi uwierzyć na słowo, że również stworzyły cudne torby.


Torba Danusi z przyczyn nieobiektywnych jest moją ulubioną, jeśli się ostanie, będzie fantastyczną pamiątką tego naszego bardzo twórczego lata :)




Pozdrawiam ciepło, dziękuję, że tu zaglądacie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)