czwartek, 25 kwietnia 2013

PaT i ja

W minioną sobotę w Wyszkowie miał miejsce II Mazowiecki Przystanek PaT. O tym, czym jest PaT, jaka jest jego idea możecie przeczytać tutaj. Ja podzielę się z Wami relacją z moich warsztatów scrapbookingowych i art-journalingowych, które tam poprowadziłam.

W sali chwilę przed warsztatami...



Ja w bardzo zacnym gronie prowadzących pozostałe warsztaty, na wielkiej scenie ;)


Warsztaty czas zacząć. Przedstawiamy się sobie, w grupie mam dziewczyny z całego Mazowsza! W ramach anegdoty powiem Wam, że prowadziłam zajęcia w sali od matematyki w mojej podstawówce :) Był moment, że myślałam, że może wrócę kiedyś do tej szkoły w roli pani od polskiego, nigdy jednak nie przewidziałabym, że pojawię się tu jako instruktorka artystycznych warsztatów. Miła niespodzianka. :)


W pierwszej części warsztatów robiłyśmy albumy. Każda z uczestniczek dysponowała identycznymi materiałami, albumy powstały jednak bardzo różne. 




Tu już część druga- pokazałam dziewczynom jak stworzyć bazę strony art-żurnalowej. Sama, malując farbami, nakładając gęste gesso, psikając mgiełkami bardzo się zrelaksowałam. Starałam się przekazać moim uczestniczkom, że istotny jest tu sam proces tworzenia, niezależnie od efektu- ta prawda coraz częściej dochodzi do głosu w mojej twórczości.




Przygotowałyśmy wspólnie plakat z sercem z naszych odciśniętych, kolorowych dłoni.Umieściłyśmy na nim hasło "Pasja uskrzydla"- mam nadzieję, że wszystkie dziewczyny miały okazję się o tym przekonać w trakcie warsztatu i całego dnia.


Trochę miłego, powarsztatowego bałaganu :)

 
My, razem: 


I nieco sztuki mimochodem powstałej. Na plakatach zabezpieczających stoły po sprzątnięciu wszystkiego ukazały się takie oto dzieła: 


I jeszcze raz wielka scena, prezentujemy efekty naszych działań na Gali Finałowej:


Tłumaczyłam na forum cóż to jest ten scrapbooking i art-żurnaling, nazwy brzmiały wszystkim bardzo egzotycznie :) 

Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkie moje drogie Uczestniczki! Było mi szalenie miło być z Wami i dzielić się moją pasją. Mam nadzieję, że choć część z Was udało mi się nią zarazić, albo przynajmniej skłonić do poszukiwań własnej :) Ściskam Was mocno!

A Was wszystkich pozdrawiam najserdeczniej! :)

3 komentarze:

  1. wooow, było bardzo ...oficjalnie :p
    Agnieszko-ledwo cię odróżniłam w tym tłumie, wyglądasz jak nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Как интересно и здорово!)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)