poniedziałek, 25 marca 2013

Dobre strony przeprowadzki


Nie wątpię, że dobrych stron przeprowadzki jest wiele i można by wymieniać je długo. Ja do listy tych najoczywistszych dołączam odkrywanie "ILE-I-CO-SIĘ-ŁADNEGO-MA". Przy segregowaniu stosu papierów "nadgryzionych" (czyli takich, których użyłam w bardzo niewielkim stopniu, po czym zapominałam o nich i przy kolejnej okazji cięłam nowy arkusz) znalazłam sporo takich skarbów. I czułam się jakbym je właśnie przed chwilą wyjęła z przesyłki ze sklepu :)
Z tych odkrytych papierów powstały kartki:








A na kilka innych znalezisk mam już pomysły albumowe :)
Kartki można nabyć w makowym sklepie.

Tam też czekają na Was poprawiające humor i jakże celnie komentujące rzeczywistość magnesy, lusterka i przypinki z poziomkarni 


oraz kolekcja najpiękniejszych "Bajek-grajek", bez których u nas nie ma dnia (właśnie leci "Wielki czarodziej Oz"-uwielbiamy!). 


Pomalutku będę wrzucać pozostałe rzeczy dostępne stacjonarnie.
A po świętach ruszamy z pierwszymi warsztatami :) Można się dopytywać i dopisywać (makowepole(at)gmail.com)


Pozdrawiam słonecznie (choć mróz, brrrrr....)!

9 komentarzy:

  1. piękne karteczki...
    a dlaczego to stacjonarne Makowe Pole to tak daleko, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego Wy wszystkie tak daleko? :)

      Usuń
    2. No właśnie zupełnie nie wiem...
      Ale jak się trochę odchowamy to przyjedziemy :)

      Usuń
  2. Kartki piękne, a przypinka kawowa jak najbardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, bardzo proste, a pełne uroku i takie ciepłe, myślę, że ktoś, kto taką dostanie, odczuje płynące z niej dobre myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A my polecamy Kwiatki z Kwiateczkowa, widoczne na zdjęciu:) A propos cudaków z poziomkarni. Moje 3,5-letnie dziecię nie chciało odejść od tej półki w dniu otwarcia pracowni. Sprytnie ją odwiodłam - bo pomyślałam, że jak tylko kupimy brzdącowi taki gadżet, zaraz ulegnie zapomnieniu lub zagubieniu. A tu dziś niespodzianka. Marysia stojąc za mną, czytającą ten post, nie zwróciła uwagi na znane jej i lubiane Bajki Grajki, ale właśnie na te znaczki!!!Coś w nich musi być... Pozdrawiamy i wkrótce zawitamy po nową porcję lektur dla maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarujesz kartkami - przypominają mi plamy akwareli albo paletę ze wszystkimi kolorami tęczy... Piękny obrazek na chmurne dzisiaj.
    A bajki - grajki? Nie ma nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)