poniedziałek, 18 lutego 2013

Po-scrap-craft-eventowo :)

Oj, jak na moje ostatnie standardy długo mnie tu nie było! 
Mam ku temu istotne powody i już wkrótce będę mogła zdradzić więcej na ten temat (nie mogę się doczekać!:)) 
Tymczasem mam dla Was kilka zdjęć z II Scrap Craft Eventu, na który zapraszałam w poprzednim poście. 
Tutaj z Anią Wolfann- podziwiam owoce maratonu scrapbookingowego, które miał miejsce w Manufabricum.


Powstało mnóstwo ciekawych prac, a  niemal wszystko na tej ścianie na moich makowych papierach :)


Tu zdjęcia z pokazu malowania na jedwabiu, który poprowadziła Dorota Wójcik z Manufaktury Jedwabiu.





Inni też uwieczniali proces tworzenia :) 



Bardzo relaksująco podziałało na mnie samo przyglądanie się pracy Doroty. I karmiłam oczy wibrującymi kolorami farb :)



Musiałam wracać do domu jeszcze w trakcie pokazu, nie widziałam więc ukończonego dzieła. 
Dorota poprowadzi w marcu w Manufabricum warsztaty z malowania na jedwabiu- bardzo chciałabym wziąć w nich udział, ale nie wiem, czy będzie to możliwe. Ale kto może- zachęcam, polecam!

Na koniec jeszcze jedno zdjęcie moje i Ani. Nie wiem o czym tu rozprawiamy, ale kolażowy komentarz na zdjęciu drugim zafrapował mnie ;)


Prawda, że miło w tym Manufabricum? :)
Pozdrawiam wszystkich tam spotkanych, dobrze Was było zobaczyć!

I ślę pozdrowienia dla Was, moi Drodzy Tu-Zaglądacze, do napisania wkrótce, mam nadzieję!


3 komentarze:

  1. Wspaniałe prace! Tylko pozazdrościć pomysłowości. Mieszkając w Anglii raz w miesiącu brałam udział w takich całodziennych scrapbookingowych spotkaniach. Świetnie się bawiłam i moje albumy ze zdjęciami były na czasie. Od kilku lat jednak niczego nowego nie stworzyłam ... i bardzo tego żałuję.
    Pozdrawiam z Tajwanu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo żałowałam.. niestety angina przeszkodziła mi do was przyjechać na zakupy... ale zapisałam się na warsztaty z malowania na jedwabiu :)))))))))))))) bardzo się cieszę... zrobiłam też mamie urodzinowy prezent i pojedziemy razem.. może Agnieszko się skusisz to się spotkamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace :) Po raz pierwszy byłam w Manufabricum i mam nadzieję, że nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)