niedziela, 13 stycznia 2013

Jestem- album dla Asi

Pamiętacie post, w którym pisałam o moim i Asicy pomyśle na zdjęciową wymianę? Pokazywałam w nim efekt twórczych poczynań Asi, dziś chcę Wam zaprezentować swoje dzieło :) 

Asia przysłała mi do oprawy zdjęcia, które bardzo lubi, z sesji, którą zwykła nazywać sesją HOT :) 
Do tych gorących, zmysłowych skojarzeń dołożyłam wszystko to, co wiem o Asi i to jak sama ją widzę.

Nie wiem jaka Asia jest, tak naprawdę, ale wydaje mi się, że...



Kocha...


 Ma marzenia...


 ale potrafi być wdzięczna i szczęśliwa z tym, co ma...


Tworzy i uwielbia to!


 Szuka swojej drogi...


 Umie pięknie i serdecznie się śmiać...

  

Ufa...


Wyciąga wnioski z przeszłości, z nadzieją patrzy w przyszłość, ale żyje tu i teraz :)


W kieszonkach na wewnętrznej stronie okładek umieściłam tagi na jej własne zapiski:



Asia dostała album przed świętami, mam nadzieję, że dopełni go jeszcze swoimi notatkami i że wraz z nimi, będzie on dla niej miłą pamiątką bogatego w przeróżne doświadczenia minionego roku. Asiu:*



Album jest w formacie 20 na 20 cm. Papiery, których użyłam to: makowe "Aurora majalis" i "To lubię!", asicowe "Fresh look" i "Pastelowa rapsodia" i troszkę Primy i papieru do pakowania prezentów, który chomikowałam przez lata z myślą o czymś kobieco-subtelnym- możliwe, że czekałam właśnie na ten album:) Nie obyło się bez moich ukochanych taśm i tasiemki sercowej od Eight.

Życzę Wam dobrego tygodnia i pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)