wtorek, 31 lipca 2012

6 lat temu...

Wczoraj minęło 6 lat od dnia naszego ślubu. 
W niedzielę mieliśmy okazję odnowić naszą Przysięgę, czemu towarzyszyły emocje niemal tak ogromne jak te sprzed sześciu lat :) 


Kwiaty w wazonie te same, co w ślubnym bukiecie... Wielu ludzi, którzy byli z nami wtedy, jest obok nas także i dziś. Ale są też nowi kochani, przede wszystkim nasze Dzieci. 
Mamy dużo powodów do wdzięczności. Wiem to i jestem wdzięczna.
I to Wam napisawszy ;), wracam do pracy, której się trochę nazbierało pod moją nieobecność.

Pozdrawiam Was serdecznie!

9 komentarzy:

  1. dużo miłości, to musiał byc wyjątkowy dzień i teraz i 6 lat temu, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fantastyczne zdjęcie z bańkami mydlanymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serdeczne życzenia na kolejne 6 lat i kolejne :) dużo miłości i inspiracji.no a eustoma to wspaniały kwiat :)wygląda tak delikatnie a jest mocna i potrafi wiele przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż ja mogę napisać, jak gołym okiem widać, że miłość kwitnie :))) wszystkiego najlepszego życzę! ot po prostu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie.
    słowem. obrazem. myślą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najpiękniejszego, miliona cudownych chwil i jeszcze więcej miłości!:)

    O sukience już pisałam na fb - ale raz jeszcze - naprawdę cudna!!
    I kwiaty - uwielbiam, kiedy Panna Młoda ma "nietypowy"..albo inaczej - wyjątkowy bukiet. Taki, który się nie powtarza na innych ślubach.:)

    Jesteście wspaniałą Rodziną i z całego serducha życzę Wam wszystkiego wspaniałego!
    Pozdrawiam!!
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja tam byłam i zdrowia szczęścia Wam życzyłam.
    Razem z P. wspominamy tamto wydarzenie i składamy wiele, wiele serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, moja kochana, dalszych wspaniałych lat razem Wam życzę! iii widzę nowe podobieństwa my właśnie 8 lat temu 31 lipca braliśmy ślub a kwiaty miałam te same tylko kolor jaśniejszy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)