poniedziałek, 7 maja 2012

Aurora majalis- odsłona pierwsza

Na dobry początek kolejnego majowego tygodnia mam dla Was kilka prac stworzonych z nowych papierów "Aurora majalis". Zanim je pokażę, chciałabym przytoczyć Wam parę słów od Autorki kolekcji- Karoliny Dębickiej:
Kolekcja "Aurora Majalis" to owoc pracy zgranego duetu - takie przynajmniej są odczucia w mojej części zespołu ;)  Kiedy przeczytałam szkic projektu zaproponowanego przez Agnieszkę moja wyobraźnia poszybowała w górę. Bzy, konwalie, majowy świt, a to wszystko w łagodnych podmuchach wiosennego wiatru. Podsunięto mi obrazy, które chciałam namalować i malowałam z wielką przyjemnością.

 Ze swojej strony chcę napisać, że czuję się bardzo hojnie obdarowana- to naprawdę cudowne, gdy doświadcza się, jak noszone w sercu marzenia i projekty, dzięki wrażliwości, otwartości i talentowi Drugiego Człowieka, stają się rzeczywistością. Wspaniale jest spotkać na swojej drodze kogoś, kto nie tylko wie i rozumie za czym tęsknimy, ale także potrafi i chce nas do tego zaprowadzić. Jedną z takich osób w moim życiu jest właśnie Karolina, i bardzo jestem za to wdzięczna jej i Temu, który sprawia, że ludzkie dróżki krzyżują się i splatają. Wybaczcie jeśli brzmię górnolotnie, ale tak mi akurat w duszy gra,  a że piszę nocą, to i autocenzura więcej przepuszcza ;)

Żeby tytułowi posta stało się zadość pokazuję zaproszenia komunijne stworzone  z papierów z kolekcji "Aurora majalis" z dodatkiem papieru numer 7 z "Forget me not"- tak, tak! te kolekcje będą się doskonale uzupełniać.






Jestem urzeczona tym konwaliowym papierem! Został on tak zaprojektowany, że sprawdzi się jako papier z motywami do wycinania (wszystkie konwalie wycięłam nożyczkami, a następnie przykleiłam klejem i dwustronnymi kosteczkami 3D), ale także jako gotowe tło na okładkę dużych albumów. Miałam go okazję wypróbować także w tej roli:





To oczywiście nie wyczerpuje możliwości tego papieru, sama mam na niego jeszcze kilka pomysłów. I nie mogę już doczekać się Waszych! :)

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam po więcej majowych inspiracji już wkrótce. Zaglądajcie:).


5 komentarzy:

  1. Cudowne prace, a papiery......przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i papiery i Twoje prace z nich :) Szalenie mi się podobają ze względu na tą niesamowitą delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makówko widać na kilometr że to Twoje klimaty :*:*
    Ściskam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)