środa, 14 marca 2012

Cukierki urodzinowe Art-piaskownicy i warsztaty w Lublinie

Kochani, chorujemy nadal (całorodzinnie:/), więc wpadam dziś tylko na momencik, żeby zaprosić Was na urodzinowe cukierki Art-Piaskownicy. Dziś do wygrania bon ze sklepu Makowe Pole i zestaw tekturek od Stempell&Kartoon :)


Na naszych materiałach pracowała Flora. Bardzo było mi miło zobaczyć papiery z Makowego Pola jako dodatek do jej wdzięcznych kwiatowych ozdób do włosów:)

Poza tym, skoro już jestem "przy głosie", napiszę, że w sobotę 17.marca w Lublinie w Stacji Kreacji odbędą się warsztaty scrapbookingowe z istotnym udziałem papierów z Makowego Pola:) Dodatkowo dla Uczestników warsztatów przygotowałam 10 % rabatu w sklepiku. Więcej informacji TUTAJ.


Pozdrawiam Was serdecznie, mam nadzieję, że na dniach uda mi się napisać i pokazać coś interesującego :)

1 komentarz:

  1. A co was tak te chorobska zlapaly? Mam nadzieje, ze niedlugo mina te chorobowe dni i bakterie wyleca przez okna.
    sciskam cieplutko i przesylam pozytywna energie! :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)