niedziela, 22 stycznia 2012

Rodzinne kartkowanie

Dziś kilka migawek z czwartkowego kartkowania z okazji Dni Babci i Dziadka. Nazwałam je w tytule rodzinnym, ale muszę uściślić, że mój udział ograniczył się jedynie do użyczenia niezbędnych sprzętów i materiałów oraz do robienia zdjęć, całą pracę wykonało artystyczne trio: Danusia, Jaś i Tatuś :)


Już dawno się przekonałam, że moje skrapowe zabawki kuszą dzieci o wiele mniej, gdy od czasu do czasu pozwalam się im nimi (to znaczy dzieciom zabawkami;)) pobawić. Janek szczególnie upodobał sobie klej i tusze, a także bloczki akrylowe do stempli. Na zdjęciach możecie zobaczyć go szalejącego z buteleczką kleju- był naprawdę szczęśliwy, że nikt mu jej nie zabierał, ale muszę wyznać, iż to tylko dlatego, że była w zasadzie... pusta.

W środku kartek znalazły się życzenia i stempelkowe odbitki, a także odciski paluszków Danusi i Jasia.


Kartki, moim zdaniem, wyszły pięknie! Papiery z kolekcji "Forget me not", jak widzicie, sprawiają, że kartkowanie staje się wręcz dziecinnie proste ;)


Ja też mam kilka niezapominajkowych prac do pokazania, zrobię to najpewniej jutro, a tymczasem życzę miłego niedzielnego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. piękne ;) ja moim też pozwalam raz na jakiś czas szaleć w moim kacie scrapowym....

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kartki są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne karteczki!!! ja moich namawiam i namawiam, a oni i tak nie chcą :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne!!! świetny pomysł na takie rodzinne tworzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne sa te papiery i już planuje ich zakup! a raczki maluszków baaardzo zdolne :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne kartki, ten papier jest piękny :)
    Ja mojej córce też pozwalam stemplowac i wycinac, bo inaczej nie mogę nic sama zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki!!! przepiękne papiery!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie w imieniu Twórców za wszystkie komplementy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! I nawet najmłodszy pracuje! U mnie tylko starsza kraftuje, maly tylko obślinia ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)