poniedziałek, 12 września 2011

Jarzębinowy

Dziś mała zmiana nastroju i dekoracji. Są bowiem na świecie piękne papiery poza Makowym Polem;) Szczególnymi względami darzę, jak wiadomo, te z ILS i dziś praca z wykorzystaniem tychże właśnie.

Jarzębinowe zdjęcie Danusi oprawiłam w kolory, które kojarzą mi się z przełomem lata i jesieni.



"Dojrzałam" w końcu, by użyć jako bazy pracy kraciastego papieru z kolekcji "Love&merry". Miałam zawsze wrażenie, że będzie zbyt przytłaczający, by stanowić tło, ale chyba udało mi się nad nim zapanować. Z pomocą w kompozycji przyszła mi wrześniowa mapka ILS autorstwa Ani-Marii.

Nasze jarzębinowe korale, zrobione podczas spaceru, z którego pochodzi zdjęcie, już zrobiły się stare- jak to mówi Danusia:) Ja natomiast cieszę się już i czekam na wyprawę po kasztany i żołędzie, niech no tylko katary nam przejdą i słonko nie znika.
Tymczasem życzę pogodnego, dobrego tygodnia!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)