środa, 5 stycznia 2011

Rozwiązanie... (M-A 2)

Kolejny lift na wyzwanie naszej samo-się-dręczącej grupy :)
Tym razem, za przewodem Guni, inspirowałyśmy się tym scrapem Pretty Arty.
Moja interpretacja wygląda tak:Użyłam papieru z kolekcji Creamy morning ILS, glimmer mista (ulubionego, i jedynego posiadanego;)), kawałka włóczki i serwetki, którą dostałam od mojej Teściowej w celach twórczo-recyklingowych i stempelków.
A dziś mijają trzy miesiące od rozwiązania...
Tak dziś wygląda niedawny mieszkaniec balonika:
Zajrzyjcie do mnie za kilka godzin, opublikuję wyniki urodzinowego candy ILS. I pewnie jeszcze coś :)

5 komentarzy:

  1. Słodziak :)
    A scrap wyjątkowy i niezwykle piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać kiedy współlokator mojego brzucha wyjdzie na świat! dzięki za wszystkie inspiracje:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny scrap Makówko! a mieszkaniec cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrap świetny :) a Mieszkaniec bardzo przystojny (już pewnie wyrósł z przygotowanego przeze mnie prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)