wtorek, 6 października 2009

Spektakl

Przygotowania do niedzielnej premiery idą pełną parą, co skutkuje tym, że we mnie pary coraz mniej ;) Niemniej jednak jest to dla mnie czas niezwykle twórczy i rozwijający, więc godzę się na te mniej przyjemne dodatki w postaci fizycznego zmęczenia i przytłoczenia nadmiarem różnych organizacyjno-technicznych spraw.
Jako że zaglądają tu osoby, które z racji miejsca zamieszkania mogą być tematem zainteresowane, wklejam plakat-zaproszenie.
Inspiracją do niego był, wprost, ten doskonały, bardzo filmowy plakat. Jakbyśmy to nazwały w żargonie scrapowym? PosterLift? ;)

6 komentarzy:

  1. no to ja PARY życzę!!!!!
    Pani reżyser - KCIUKI TRZYMAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę, pozdrowienia dla Aktorów.
    Czekam na relację po...
    I jak Cyniasta napisała Pary !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. czego się życzy reżyserowi , nie wiem, zgubienia scenariusza?:)... trzymam kciuki i oby pary choć na premierę troszkę ci zostało!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już jestem zboczona, cynka napisała że życzy pary a ja lokomotywę widzę na kartce :) buziole Makówko i ja również życzę ..pary :))) plakat bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej sztuki jeszcze nie dotarłam, ale pożyczyłam sobie dramaty Ibsena (1977)i się zaczytuję, a Hedda jest ostatnia w zbiorze, więc zostawiam sobie na deser.
    Dzięki za inspirację, Makóweczko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)