środa, 25 marca 2009

W innej odsłonie

Bardzo serdecznie zapraszam wszystkich tu zaglądających na współtworzony przeze mnie blog literacki.
Mamy nadzieję, że będzie to ciekawe i ze wszech miar inspirujące miejsce, również dla osób, które na co dzień oddają się innego rodzaju twórczości. Będziemy próbowali zachęcać naszych Gości do podejmowania własnych prób pisarskich, do śmiałego eksperymentowania ze słowami. Przede wszystkim jednak zawsze będzie można znaleźć tam teksty, które powstają w ramach prowadzonych przeze mnie cotygodniowych warsztatów.
Po więcej informacji odsyłam na stronę:
www.laboratoriumtekstu.blogspot.com

2 komentarze:

  1. dodaję do ulubionych :) mam nadzieję, że znajdę Cię tam więcej makówko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gulko, miło mi:) Nie wiem czy uda mi się być tam "więcej", na pewno inaczej. Ja tam robię za spiritus movens, że się tak wyrażę, a duchy, jak powszechnie wiadomo, nie są widoczne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)