wtorek, 9 maja 2017

Przeprowadzka- zapraszam na nowe Makowe Pole :)

Mamy maj, a ja zabieram się w końcu za realizację jednego z moich noworocznych postanowień (tak, tak, ale lepiej późno niż wcale, prawda?). Z opóźnieniem, ale bardzo serdecznie zapraszam Was, którzy tu zaglądacie, w moje nowe miejsce: na stronę MakowePole.eu.


Wspominałam o niej już kilkakrotnie, do niej także odnosi zakładka Portfolio. Myślałam, że może uda mi się tworzyć nową stronę, a jednocześnie zachować ten blog, ale okazało się, że na dłuższą metę nie mogę dzielić czasu i energii pomiędzy dwie strony. Wzięłam zatem grabki i posiałam moje maki na nowym gruncie :) Taki nowy początek.

Ten blog, staruszek, zostaje tu, trochę na pamiątkę dla mnie- to przecież 9 lat mojego życia, moje źródło, tu wyrosła i rozwijała się moja firma, tu się wszystkiego uczyłam. Tutaj też, choć niektórzy nie wierzą, że to możliwe, znalazłam Przyjaciół i swoje Plemię :) Tak bardzo warto było napisać swój pierwszy post i pokazać pierwsze koślawe ;) prace i zdjęcia!

Zostawiam ten blog również dla Was, którzy tu, jak pokazują mi statystyki, wciąż zaglądacie. Zainteresowaniem stale cieszą się posty o książkach, relacje z warsztatów dla kobiet, wpisy z kategorii Kreatywne zabawy. Mam nadzieję, że treści, które tu znajdujecie są pomocne i wartościowe. Niektóre posty nieco odświeżyłam  i przepisałam na nowy blog, ale w swojej oryginalnej formie pozostają i tutaj.

Przy okazji zapraszam Was za makowe kulisy, na moje konto na Instagramie. Szaleję tam z zapałem nowicjusza i dzielę się inspiracjami i drobiazgami z mojej pracy i życia.

https://www.instagram.com/makowepole.eu/

Wspominałam tu już kiedyś o naszym małżeńskim projekcie fotograficznym, przypominam się  z adresem strony Makowe Pole  FOTOGRAFIA (NIE)CODZIENNA. Zaglądajcie, umawiajcie się z nami na fotograficzne spotkania, zapraszamy! :)

http://www.fotografia.makowepole.eu/


Niezmiennie (jak na razie;)) znaleźć mnie można również na Facebooku. A jak komuś blisko i po drodze do Wyszkowa, to z radością spotkam się z nim w Przystanku Twórczej Edukacji :)

Dziękuję za odwiedziny wszystkim Wam tu Zaglądajacym: tym, którzy są tu ze mną od samego początku, od środka i tym, którzy może właśnie teraz zajrzeli po raz pierwszy :) Będzie mi bardzo miło zobaczyć Was na moim NOWYM :)

Pozdrawiam ciepło!
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)