wtorek, 8 kwietnia 2014

Gdzie jestem, gdy mnie nie ma? ;)

Jeśli nie ma mnie tu, czyli na blogu, to jestem najprawdopodobniej na Makowym Polu w Wyszkowie. Albo gdzie indziej, ale robiąc coś pod makowym szyldem. Dzieje się wciąż bardzo dużo, a gdy się akurat nie dzieje, to korzystam z tej podarowanej chwili i oddycham. Z dala od komputera. A potem wracam i mierzę się z zaległościami (czy znacie coś co rosłoby szybciej i bardziej spektakularnie niż zaległości?). 

Dziś będzie tak właśnie trochę zaległościowo, ale mam plan i pracuję nad tym, by blog Makowe Pole był w większym stopniu miejscem, w którym się dobrze oddycha. Mam nadzieję, że mi się to uda :)

A tymczasem :) 
W sobotę 29. marca Makowe Pole świętowało razem z wyszkowską Kreatywką jej pierwsze urodziny :) Impreza była huczna, pełna dźwięków, tańca i kolorów. 
Twórczy kącik Makowego Pola przyciągał licznych małych Artystów, którzy mieli do dyspozycji mnóstwo ciekawych kreatywnych akcesoriów :)




 Tu Mała Mi- Wielka Dama na stoisku Yasumi :) Kolorowe paznokcie to znak rozpoznawczy gości imprezy ;)


Makowe i kreatywkowe chłopaki w komplecie- przy bębnie :)


Zumba poprowadzona specjalnie dla dzieci przez Joannę Zglec z PowerFit.


Bańki mydlane i wspólne śpiewanie :)



W tygodniu na Makowym Polu również dużo się dzieje.
Oprócz poniedziałkowych i czwartkowych "Artystycznych Inspiracji", na których ostatnio było na przykład tak:





ruszyła nowa grupa: we wtorki wieczorem będę spotykać się z grupą sympatycznych i bardzo twórczych nastolatek w ramach zajęć o nazwie... którą dziś może razem wymyślimy :) 





Do grupy można dołączyć, zapraszam młodzież z gimnazjum i starszą, o szczegóły proszę pytać mailowo :)

W minioną sobotę w pracowni odbyły się Wielkanocne Karkowe Warsztaty Rodzinne:








A później razem z rodziną i przyjaciółmi świętowaliśmy ósme urodziny Łucji, ale o tym opowiem już innym razem, bo teraz zabieram dzieci na słoneczny, prawdziwie wiosenny spacer :) 


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, dziękuję za odwiedziny!

2 komentarze:

  1. Makówko gdzie kupiłaś taki wspaniały materiał do kolorowania? Aż się chce malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że atmosfera bardo twórcza na kazdych zajęciach :) już się nie mogę doczekać kiedy jagoda dorośnie do takich aktywności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)