czwartek, 19 września 2013

Dwa duże albumy z okazji narodzin Dziecka

Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia dwóch albumów dziecięcych, zamówionych w bardzo sympatycznym geście przez kolegów i koleżanki z pracy dla dwóch świeżo upieczonych Ojców :)


Albumy są duże, w niewygodnym do fotografowania formacie 30 na 30 cm, z przeznaczeniem na zdjęcia Hani i Antoniego. 





Karty wewnątrz są puste, bez wielu dekoracji, niektóre strony opatrzyłam napisami sugerującymi tematykę zdjęć lub zapisków, jakie mogą się tam znaleźć. Kilka takich etykietek z napisami włożyłam do koperty, żeby rodzice mogli dokleić je w adekwatnych miejscach, gdy albumy wypełnią się fotografiami i innymi pamiątkami.



Miejsce na notatki jest również na tagach. 



Albumy powstały w całości z papierów z Makowego Pola, które znów cudownie mi się ze sobą łączyły. Mam nadzieję, że mały Antoś, gdy już troszkę podrośnie wybaczy mi te kwiecistości, ale nie umiałam się powstrzymać ;) No i mimo wszystko próbowałam zachować umiar. Udało się? :)

Pozdrawiam Was najserdeczniej!

I jeszcze zdradzę cichutko, że lada dzień pojawi się coś nowego, ładnego i kolorowego na Makowym Polu. Może jutro będę mogła co nieco "zajawić" :). Zaglądajcie zatem!

A, jeszcze mi się przypomniało: 


W sklepiku makowepole.eu można  robić zakupy z opcją odbioru osobistego na Craftshow w Krakowie. Zamówienia należy opłacić do 25. września (tego dnia wpłaty muszą być już zaksięgowane na koncie sklepu).
Zamówienia z odbiorem osobistym w Krakowie po wpisaniu kodu craftshow pod każdym produktem w koszyku zyskują 10% rabatu. Rabatem objęte są wszystkie produkty w sklepie, również płyty i książki i te z kategorii "Różnych ładnych rzeczy". Zapraszam!
 


I teraz już naprawdę zmykam :) Do napisania niedługo!  

5 komentarzy:

  1. Piękne albumy :))Czekam na nowe kolory od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje albumy Agnieszko! są takie sielskie :) pewnie to zasługa papierów, ale też wszystkie dodatki, których używasz i cała kompozycja sprawia, że zawsze mnie zachwycają! Są po prostu całkowicie inne, niż większość albumów scrapowych, takie Twoje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa albumy sa po prostu wspaniałe! Zazdroszcze dzieciakom jak juz beda duze i beda mogly zobaczyc taki album i podziwiac go z pelna swiadomoscia :)) Cudna pamiatka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)