czwartek, 12 kwietnia 2012

Album na 30.urodziny Patrycji

Jakiś czas temu robiłam album zamówiony przez Przyjaciółkę dla Przyjaciółki na jej 30.urodziny. Niesamowite, ile pozytywnych emocji może zawrzeć w sobie taki album- ile wspomnień, humoru z dopiskami i anegdotami zrozumiałymi tylko dla wtajemniczonych, ile dobrych myśli.



Zamówienie było bardzo ekspresowe, więc użyłam materiałów, które zawsze się sprawdzają i z którymi pracuje mi się najlepiej (w roli głównej oczywiście papiery z Makowego Pola).


Album miał całkiem sporo "smaczków", kilka tajnych skrytek, w których chowały się tagi ze zdjęciami i wpisami, nie mogę jednak pokazać wszystkiego, bo musiałabym mnóstwo rzeczy zamazać, a to mija się z celem.



Zamawiającą i Obdarowaną- jeśli tu zaglądają- serdecznie pozdrawiam.:)

My znów chorzy, co zaczyna być już straszliwie nudne:/ Chciałam powiedzieć "Aby do wiosny!", ale przecież właśnie wiosnę mamy, więc... Przyślijcie nam trochę słońca, jeśli macie ;)

9 komentarzy:

  1. Przepiękny album...przepiękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent :) Szybkiego powrotu do zdrowia życzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny prezent:):) album mnie niezwykle zainspirował:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny album. Przesylam toche mojego jesiennego slonca i zycze szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, fajnie tak dostać troszkę słońca z antypodów :) Jesiennego zwłaszcza:) Dzięki, pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetnie połączyłaś te kolekcje razem, album wyszedł świetnie. Ściskam i przesyłam słońce z Lubelszczyzny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)