sobota, 21 maja 2011

Danusia do kwadratu

Dokładnie na kwadracie, a właściwie to na czterech kwadratach:)
Czyli cztery scrapy z moją chodzącą (biegającą i tańczącą) Muzą.

Jeden z dobrą radą, w soczystych kolorach, które uwielbiam:


Drugi-księżniczkowy, słodko-pastelowy:


Trzeci z didaskaliami autorstwa Danusi, w barwach morsko-miętowych:


I czwarty, wielowarstwowy, w kolorach najnowszej kolekcji ILS Mint:


Dwie ostatnie prace powstały z udziałem papierów ILS, między innymi z nowiutkim pepitkowym on the square (pozostając w temacie kwadratów;) ) mojego projektu:

Wszystkie prace powstały na wyzwania M-A, kliknięcie w zdjęcie przenosi do strony w galerii na flickr, gdzie znajduje się odnośnik do pracy liftowanej.

Pozdrawiam gorąco wszystkich Tu Zaglądaczy:)

7 komentarzy:

  1. kazdy inny,kazdy cudny, kazdy świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite ujęcia! cudownie bawisz się kolorami, a efekt końcowy jest wręcz oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dania jest wspaniała a Ty ją pięknie opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się 3 praca - no i jestem fanką wykorzystania kwiatków Primy tak jak na 1 :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe LO'sy!! Pierwszy mnie powalił totalnie! Cudna córcia i przepiękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne skrapy - i bezcenne pamiątki!
    a przed chwilą zabiły mnie lampiony, są przecudne - mam całą torbę słoiczków skolekcjonowanych z myślą o jakimś twórczym wykorzystaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są Twoje prace, takie radosne, starannie wykonane, piękne zdjęcia. Serdecznie pzodrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)