piątek, 19 czerwca 2009

Wakacyjnie

W Art-Piaskownicy zrobiłyśmy sobie wymianę wakacyjnymi zapiśnikami. Mnie przypadło wykonać notes dla niezwykle utalentowanej Anny-Marii, która wybierała się w podróż do Barcelony. Prace Ani oglądam za każdym razem z otwartą z zachwytu buzią, więc baaaardzo się tremowałam. Na szczęście obdarowana reklamacji nie zgłaszała, a nawet coś tam mi napomknęła, że użyteczny jest całkiem, a zatem: UFF! ;)
Nie byłam w Barcelonie, ale M&M (pozdrawiam;)) użyczyli mi swoich, świeżych zdjęć z własnych wojaży. Troszkę je odmieniłam, wywołałam, nakleiłam na karton, zafoliowałam i w takiej formie zdobią okładki oraz wewnętrzne przekładki barcelońskiego notesu. Innych ozdób niewiele: tasiemki, stemplowania, czarny i biały cienkopis. Prostak taki.

Przy okazji: u Marysi z Baju Baju przeprowadzka i cukierki :) Zachęcam również do odwiedzenia jej sklepiku. Pięknie tam, przytulnie i domowo...

3 komentarze:

  1. Piekny, kolorowy i wypasiony zapiśnik zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj barwnie u Ciebie ;)

    Kobieta hmm to ja w chwili słabości, bezradności.. wtedy pozwalam sobie na łzy.....

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo:)
    lubię Twój styl Makówko, tak jesteś bardzo stylowa:)
    a i wiersz Leśmiana uwielbiam:))
    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://hortensechavalier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)