piątek, 29 lutego 2008

Makowa Panienka x 3

Kolejne eksperymenty, tym razem trzy wersje:

5 komentarzy:

  1. Mmmm... fajne masz te obrazeczki :), jednak ja bezczelnie napiszę, że mnie podchodzi numer 1...to przez te kropki, które na tej jedynce nie rozpraszają uwagi od obrazka, przez to, że są bardziej stonowane...i podkreślają urodę środka a nie ramki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się też ten pierwszy najbardziej podoba, powstał zresztą jako pierwszy, potem to już chciałam coś "udoskonalać", a że mam tendencję do przedobrzania... Ale może i te dwa następne znajdą amatora?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynka jest the best!!
    Makowko!Zostalas wybrana!!Zapraszam na mojego bloga,hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też ja do Ciebie dopiero teraz trafiłam {gęba rozdziwiona tak, że nic tylko m&msy do niej wrzucać}.

    Przepiękne te eksperymenty! Kolory cudne! Dwie pierwsze wymiatają!

    I te czerwone usteczka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)