czwartek, 24 października 2013

Album z okazji Chrztu

Uwierzycie, że od ponad dwudziestu minut zastanawiam się nad pierwszym zdaniem tego postu i wykasowałam już co najmniej dziesięć wersji? :) (Jeszcze dłużej wymyślałam tytuł, serio ;) ) A chciałam tylko pokazać Wam album. Bardzo prosty, skromny album z okazji Chrztu Mikołaja.



Główną jego ozdobą są zdjęcia Bohatera Dnia i jego bliskich- naszego (mojego i Łukasza) autorstwa :) Do zdjęć dołączone są tagi, na których można coś dopisać. 




Album ma rozmiar 15 na 20 cm, zdjęć w środku zmieściło się około 30. Kremową bazę przełamałam zielenią i niebieskościami z kolekcji "Batik". Sprawdziły się tu też krateczka i rumianki z "Tu i teraz", oraz jak zawsze niezawodny papier z kolekcji "Forget me not".  



Pozdrawiam Was serdecznie!

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)