czwartek, 24 czerwca 2010

Kwiaty są w nas

"Nie wychodź z domu patrzeć na kwiaty. Przyjacielu, nie trudź się taką wycieczką, kwiaty są w Tobie" Kabir
Bardzo chciałabym umieć w każdej sytuacji wydobywać z mojej córki wszystko, co w niej najlepsze, najpiękniejsze, najprawdziwsze. To trudne, zwłaszcza, gdy się nie zawsze wierzy, że się samemu jest pięknym ogrodem...W pracy spotkały się papiery z ILS, świętującego swoje urodziny, i Webster's Pages, na które w formie wyjściowej niepociętej trudno mi było znaleźć pomysł. I po raz kolejny oskrapowałam zdjęcie z zeszłego lata z Danusią w jej ulubionej sukience.
Jeszcze szeptem wspomnę, że Miłościwie Nas Inspirująca 2:16 rozdaje na swoim blogu piękności. O, to na przykład:Pozdrawiam bardzo serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Piękne motto i cudny ukwiecony skrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie połączyłaś te papiery, pewnie bym nie wpadła na to - że taki scrap można stworzyć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny jaka Danusia uhahana w tych kwiatach, i ta sukienusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wzruszasz mnie Danusiowymi pracami.
    i zawstydzasz tytułowaniem mojej cichej osoby... ;)

    dziękuję za ten cytat u mnie.
    prosi się o kolaż, nie sądzisz?
    ściskam
    E.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)